با آغاز روند افزایش موارد ابتلا به کروناویروس، تعداد بیماران مبتلا به این بیماری نیازمند دریافت خدمات بستری در استان فارس رو به فزونی گذاشته و به ۴۹۷ نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 29 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: براساس آخرین آمار اعلام علوم پزشکی شیراز، طی مدت شیوع کروناویروس در استان فارس تا صبح روز شنبه نهم بمن، بالغ بر یک میلیون و ۹۰۷ هزار و ۴۷۴ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع تهیه و منجر به شناسایی ۵۲۸ هزار و ۱۸۵ بیمار مثبت مبتلا به کروناویروس، شده است.

این گزارش حاکیست که با بستری ۱۱۱ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۴۹۷ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۵۵ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به هفت هزار و ۴۷۹ نفر رسید.

برپایه این گزارش، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۱۱ هزار و ۵۲۸ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

طی مدت اجرای طرح واکسیناسیون علیه کروناویروس در شهرستان‌های زیرمجموعه علوم پزشکی شیراز، جمعا هفت میلیون و ۲۹۸ هزار و ۹۱۴ دُز واکسن تزریق شده که شامل سه میلیون و ۲۷۲ هزار و ۵۱ دُز نوبت اول، سه میلیون و دو هزار و ۵۱۱ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۲۴ هزار و ۳۵۲ دُز نوبت سوم بوده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار